Arii de expertiză
Transformare digitală
Procesul de integrare a tehnologiilor digitale în toate aspectele unei afaceri, pentru a spori eficiența și inovația. Implică adoptarea de noi tehnologii, transformarea culturii organizaționale și optimizarea proceselor interne. Cu o planificare riguroasă, monitorizare continuă și evaluări periodice, transformarea digitală ajută afacerea să-și atingă obiectivele. Aceasta oferă o viziune modernizată, crește agilitatea și competitivitatea, asigurând succesul pe termen lung și deschizând noi oportunități de creștere și adaptare rapidă la piață.
Management strategic
Sintagma se referă la tot ceea ce este necesar (planificare, monitorizare, analiză și evaluare) pentru ca o organizație să-și atingă scopurile și obiectivele. Este o metodă structurată la care organizația participă definindu-și viziunea despre viitor și canalizând energia pentru a o împlini. Planificarea strategică face ca eforturile să fie mai coerente și mai profitabile iar organizația să crească.
Cultură organizațională
Unele familii sunt admirate iar altele sunt un anti-model. Diferența este dată de valorile pe care sunt construite și după care sunt recunoscute de către cei din jur. Despre organizații se poate spune același lucru. În unele rotația de personal este mare și costisitoare iar altele au privilegiul să-și aleagă cu ușurință oameni valoroși care rămân multă vreme împreună cu aceasta. Cum se poate ajunge la o asemenea situație fericită, ține de modul în care organizația își compune ADN-ul.
Conducerea echipelor
Admirăm jocul echipelor sportive performante iar cei care au practicat sporturi de echipă la nivel de performanță cunosc ingredientele din spatele succesului. Aceste ingrediente puse în valoare pot transforma un grup obișnuit într-o echipă de succes dacă cel care conduce știe ce are de făcut și cum poate face acest lucru. Aceste deprinderi se învață și pot fi accesibile oricui chiar dacă experiența anterioară nu este cea mai bogată.
Managementul schimbării
Statisticile arată că 70% din schimbările inițiate în companii eșuează. Conducerea unui proces de schimbare reușit urmărește o succesiune de etape distincte care trebuie tratate luând în calcul elementele de risc care pot duce la eșec. Această știință s-a dezvoltat cercetând un număr suficient de mare de procese de schimbare care au eșuat, descoperindu-se astfel anumite tipare ale eșecului. Înțelegerea lor poate fi cheia succesului unei schimbări.
Comunicare
Comunicarea este printre comportamentele cele mai exersate ale unui om. Uneori simplul exercițiu nu este cel care aduce și rezultatele dacă nu este practicat cu măiestrie, ba mai mult, poate face și rău. Perfecționarea acestei arii duce la înțelegerea cu oameni diferiți ca stil, la exprimarea unor puncte de vedere delicate fără a înrăutăți o relație, la atingerea cu mai puțin efort a unor scopuri și chiar la o încredere realistă în capacitățile proprii.