fbpx
În 2019, ar fi fost greu de imaginat un scenariu în care telemunca să fie regula și munca de la birou excepția. Însă, în 2020, nu numai că a devenit posibil, dar pentru multe companii a devenit un model mai profitabil de a genera valoare. Subiectul telemuncii continuă să producă opinii pro și contra în revistele de specialitate și în departamentele de HR. Ce înseamnă o transformare digitală de succes? Putem considera că o transformare este de succes atunci când
Să presupunem că, în calitate de manager, te afli la un interviu cu un candidat pentru o poziție deschisă în echipa pe care o conduci. După ce candidatul și-a dat tot ce a putut mai bun, la finalul interviului schimbă rolurile și îți pune o întrebare: “Aș vrea să știu, cum vezi echipa pe care o conduci peste cinci ani?” “În ce sens?”, întrebi, câștigând un pic de timp pentru a înțelege ce dorește să afle interlocutorul. “Adică, cum ai
Cuvântul problemă ne amintește multora de orele de științe exacte, iar când primeam teme, preferam exercițiile pentru că erau mai ușoare. Diferența dintre ele era că la exerciții aplicam o rețetă exactă, dar trebuia s-o știm. La probleme trebuia să descoperim calea spre soluție, iar uneori nu era una singură. În management lucrurile nu stau cu mult diferit, suntem confruntați cu situații care au nevoie de o rezolvare, însă, pentru cei responsabili, de multe ori este neclar dacă pentru a
Etica este analiza principiilor morale pentru a stabili ce este potrivit sau nu pentru un individ sau pentru un grup. Integritatea înseamnă înțelegerea, acceptarea și alegerea unor comportamente etice indiferent de circumstanțe. Corupția este abuzul de putere sau de poziție în folos personal. Altruismul înseamnă să te comporți acționând în interesul celorlalți și nu în cel personal. Valorile sunt credințe individuale care îi motivează pe oameni să acționeze într-un mod anume. Difuzia responsabilității apare atunci când oamenii care trebuie să ia o decizie așteaptă ca ceilalți